2012. október 31., szerda

13.rész

13.rész:
Az érkezés :D


Még egyébként én se tudtam felfogni mi történt most velem éppen elmélkedtem amikor Harry bökött oldalba.
-Teát?-kérdezte.
-Ö...igen.-mosolyogtam és elvettem.
-Tudsz főzni?-kérdezte Niall és ledobta magát mellém.
-Igen.-mosolyogtam.
-Végre valaki...-mondta Niall.
-Héééé....-mondta Harry és egyszerre kezdtünk el nevetni.
-Ez nem vicces!Én is tudok főzni!-mondta.
-Igen...de kíváncsi vagyok más hogy főz.-nézett Niall Harryre.
-Ezt még megkapod Niall Horan...-mondta Harry majd ledobta magát a kanapéra,Liam éppen bejött kintről.
-1 óra múlva ott kell lennünk.-mondta és ránk nézett.
-Akkor készülődni kell...-mondta Niall,4 felé indultunk...a fiúk mondták hogy sportosan öltözzek és melegen mivel hideg lesz....gyorsan felöltöztem [ruha:Tumblr_mcjp2zrp6s1rjn6iro1_500_large 
cipő:White_sneakers_large] megcsináltam a hajam,szépen kivasaltam majd letotyogtam,leültem a fotelba,Liam sétált ki.
-Nem fogsz így fázni?-kérdezte.
-Nem ez meleg.-mutattam a pulcsira.
-Te tudod...de sokáig leszünk ott.-mondta és mosolygott.
-Tudom.-mosolyogtam.
-Mehetünk?-kérdezte.
-Hazza még nincs kész.-mondtam.
-De már Hazza is kész van.-mondta és kisétált a szobájából.
-Mondtuk hogy ne csinosan gyere hanem melegen.-mondta.
-Ez abszolút nem csinos...-mondta.
-Dehogy...-legyintett egyszerre a Narry páros.
-De tényleg nem az!És meleg!-mondtam.
-Jól van ezen már kár vitázni ha neki így jó akkor jöjjön így.-tette a vállamra a kezét Liam,legalább 1-1.5 fejjel kisebb voltam nála,ezért szerettem jobban a magassarkút mint a Suprát...
-Akkor mehetünk?-kérdezte Harry,elindultunk kifelé,utána persze a kocsikázás volt a téma...mivel külön kocsival mentünk nekem kellett választani hogy kivel megyek...de én nem szerettem soha se választani...
-Nem tudom...-ráztam a fejem.
-Lauren...-mondták egyszerre.
-De én tényleg nee...-mondtam de Harry elkapta a kezem.
-Akkor jössz velem és visszafelé meg döntötök ti.-mondta,elindult a kocsija felé én mosolyogtam.
-Nem szereted a tétlenséged igaz?-kérdeztem mosolyogva.
-Amint látod.-mosolygott majd beült én is,jól körbenéztem a kocsiba...az ember nem mindennap ül benne Harry Styles Range Roverébe...ahogy elindultunk rá 5 percre megszólalt a telefonom,Harry rám nézett majd elmosolyodott...igen a csengőhangom a Torn volt....:)
-Igen.-szóltam bele.
-Lauren közvetítened kell érted közvetítened!-mondta.
-Most mit csinálsz?-kérdezte.
-Ülök H. kocsijába.-mondtam és direkt fedőnevét használtam.
-És milyen...te úr isten és még egyben vagy?-kérdezte.
-Igen még asszem...talán...bár kezdem magam az egekben érezni!-mondtam.
-És a fiúk milyenek?-kérdezte.
-Nekem kell N.-nek kaját főznöm.-mondta.
-Az én haspókom...-mondta Réka és nevetni kezdtünk.
-De le kell tennem mivel mindjárt ott vagyunk!-mondtam.
-Rendben ügyesen SZIASZTOK.-mondta és a Sziasztokot direkt hangosan kiabálta...én mosolyogtam,Harry visszakiabált hogy Szia.
-Jó fej a barátnőd.-mondta Harry nevetve.
-Igen...olyan egyformán hülyék vagyunk.-mosolyogtam.
-Az sose baj!-mondta.
-Ezt vedd fel...-mondta és kivette a szemüvegét a tokjából és felém nyújtotta,felvettem.
-Nem is rossz.-nevetett.
-Nem szeretnék vele szembesülni.-fintorogtam.
-Pedig jól áll.-mondta és mosolygott.
-Velem jössz be vagy külön?-kérdezte.
-Nekem mindegy...ahogy neked jobb.-mondta,Harry rám nézett.
-Bocsi de én tényleg nagyon nagyon nem szeretek dönteni...-mondtam.
-Vettem észre...-mondta mosolyogva.
-Akkor jössz velem.-mondta mosolyogva.

3 megjegyzés:

  1. Sziaa.... ! :D Mi van veled? Hova tűntél? Már úgy várom a kövit,kérlek ne hagyd abba,sok puszi,és jó ihleteket :DD Szia ^-^

    VálaszTörlés
  2. :D Köszii nektek :D
    Örülök hogy tetszik :)
    Bocsi hogy eltűntem csak belekezdtem egy hasonló blogba aminek a története hasonló csak a fiúk nem emberek és emiatt tűntem el egy rövidebb időre bocsii :$$
    Egyébként ha akarjátok olvassátok el :33 puszi xx
    http://vampirestoryforonedirection.blogspot.hu/

    VálaszTörlés