2012. október 25., csütörtök

11.rész

11.rész
Nem gondoltam volna hogy ilyen jó repülőzni velük :'D

Apáék kivittek a reptérre elköszöntem tőlük.
-Hívj!-mondta Apa.
-Rendben foglak!-mondtam.
-De tényleg hívj!-mondta Anya.
-Rendben,tényleg hívni foglak titeket.-mondtam.
-Jó rendben,puszi és szeretünk Karácsonykor várunk.-mosolygott Anya,elköszöntünk egymástól utána vagy még 2x-er majd elindultam a fiúk után,valami nagyon spéci ki-be járós hátsó be-ki járaton csak hogy a rajongók ne vegyenek észre,felültünk a gépre,a fiúk beültek egy hatos helyre,Harry és Niall maguk közé mutattak mivel ott kihagytak nekem egy helyet,velem szembe Liam ült és balra tőle Louis is a jobb oldalán pedig értelem szerűen Zayn.
-És tényleg mióta táncoltok?-kérdezte Zayn.
-3-om éve.-mondtam.
-És volt már baleseted?-kérdezte Liam.
-Igen...amikor próbáltuk a greyhoundot és amikor Rékával egyszerre szaltóztunk és akkor ütköztünk,nekem eltört a kezem neki agyrázkódása lett...-mondtam.
-Au...-mondta Niall és a fejére tette a kezét.
-Igen...nem volt jó érzés.-nevettem,kezdtem úgy nagyjából felszabadulni és 'beletörődni' abba hogy most már nincs visszaút...bár ez most így nem is volt túl nagy baj...:) Harry és Niall kidőlt a két oldalamon szinte egyszerre...majd Liam a túloldalon és utána Louis...Zayn bírta legtovább...vagy csak úgy láttam én is kezdtem elálmosodni Niallre majd Harryre néztem,a szemem elidőzött a fürtjein és az arcán annyira édesen aludt illetve szuszogott és én meg nem nagyon tudtam uralkodni magamon meg akartam fogni a tincseit...nem tudtam uralkodni magamon a kezem elindítottam a haja felé de amikor már csak egy kicsit lett volna elmosolyodott majd felém fordult és kinyitotta a szemeit...hát...nem kicsit pirultam el és a kezem egy másodperc alatt az ölembe tettem és próbáltam nem Harryre nézni aki éppen a haját 'igazította meg'...de fél szemmel odanéztem amit észre is vett.
-Mit nézel annyira?-kérdezte nevetve.
-Semmit...-mondtam gyorsan és éreztem hogy egyre jobban vörösödök.
-Áhh értem.-nevetett majd visszadöntötte a fejét a támlára és becsukta a szemeit és bedugtam a füleimbe és elkezdtem hallgatni a WMYB-t Titanic verzóba...ezt volt az új kedvencem...azt vettem észre hogy Niall feje csúszni kezd majd a vállamon áll meg...figyeltem de nem akartam felébreszteni,annyira édesen aludt nem volt szíven felkelteni ezért így utaztunk tovább,nem úsztam meg kb 15 percig aludt így majd felemelte a fejét.
-Egész jó amit hallgatsz.-mosolyodott el és fintorgott közben egyet.
-És bocs.-mondta majd rám nézett.
-Semmi és ennyire kihallatszik?-kérdeztem.
-Igen eléggé.-mosolygott,majd csak egy egyszerű mozdulattal kiszedte a fülemből a fülhallgatót.
-Csak ha nem baj...-mondta és rám nézett én meg megráztam a fejét,betette a saját fülébe.
-Egyébként jó...csak lassú.-mondta.
-Na ne...a Titanic annyira pörgős egy szám volt?-kérdezte.
-Miről van szó?-kérdezte Harry,kivettem a fülemből a fülhallgatót és felé nyújtottam,betette a fülébe de kirántotta a Nialléből aki kirántotta Harryéből majd rángatták egy kicsit majd közelebb hajolt így nem feszült annyira a zsinór,figyeltem őket és mosolyogtam majd a szám végén visszakaptam a fülhallgatóim de Louis és Liam érdeklődően néztek ránk a túloldalon így feléjük nyújtottam és ők is elkezdték hallgatni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése