2012. október 25., csütörtök

12.rész

12.rész
Milyen nap is van.

Lou és Liam arcára mosoly ült ki ahogy elkezdték hallgatni a számot,én halványan elmosolyodtam,jött egy üzenetem,a fiúk szerintem el is olvasták mivel furán nézték a telefonom de csak visszaadták a kezembe,én megnéztem kitől jött...persze hogy Rékától,elolvastam és a röhögőgörcs tört ki belőlem,a Directionerek 'Perverz himnuszát/indulóját/dalát/versét' és nekem meg nagyon nagyon 'tetszett'.
-Mi az?-kérdezte Louis,igen az 1D a directioner és a nevük benne volt a versszakokban szóval elég feltűnő volt...de nem mondtam el nekik...Isten ments ilyen sorokat megfogalmazni,visszaírtam Réknak hogy nem Normális...
-Na de mit írt?-kérdezte Harry.
-Semmit...nem lényeges.-mosolyogtam.
-Várjunk csak..hányadika van?-kérdeztem.
-22.-mondta Liam.
-Na várjunk csak...-mondtam és leesett...Úristen ma lesz Lou meccse...Louisra néztem és elmosolyodtam.
-Miért?-kérdezte Niall.
-Csak érdekelt.-mosolyogtam,és hátradőltem kb 10-15 percre rá már le is szálltunk,kaptam egy Niall sapit...Harry sálat...Louis pulcsit Liam szemüveget Zayn meg mellettem sétálgatott így is kicsit eltakarva a 'külvilágtól' én mosolyogtam,amikor beszálltunk a kocsiba visszaosztottam a cuccokat és elindultunk az úton Zayn és Louis elmentek Perriehez és Eleanorhoz...én figyeltem,és még azt se tudtam hogy én hogy leszek és mi lesz velem....mint kiderült a fiúk 'Legény lakásában' kaptam én is helyet...Liam,Niall és Harry 'közös' házában kaptam én is helyet.
-A cuccaidat nyugodtan pakold le valahova.-mosolygott Harry.
-Segítek felvinni.-mondta Liam és elvette az egyik bőröndöt és felvitte én meg megindultam a másikkal felfelé.
-Még egyszer nagyon köszönöm.-mosolyogtam a néztem Niallre és Harryre akik csak megrázták a fejükre majd Liamre aki már fent várt,majd felvittem,a fölső emeleten saccra csak 8 szoba volt + 3-om fürdő...khm...
-Melyik szobát szeretnéd?-kérdezte mosolyogva.
-Mindegy.-mondtam,kinyitotta az egyik szobát majd betette a cuccom.
-Hüh nem rossz....-mondtam kissé ámuldozva,és körbenéztem valahogy a fiúk házát így is képzeltem el.
-Majd ha kipakoltál vagy segíteni kell valamiben akkor szólj lent leszünk,és majd lesz egy programunk is kicsit később.-mosolygott.
-Tudom.-mondtam magyarul.
-Kö...-mondtam de közbeszólt.
-Nehogy megint megköszönt.-nevetett majd elindult kifelé,én gyorsan kipakoltam majd körbenéztem...de sehol se volt kislámpa és nagyon nagyon nem szerettem egyedül sötétbe aludni...de ezt inkább titkoltam,átöltöztem majd lementem.
-Rendben.-mosolyogtam,csörgött a telefonom,felvettem.
-TOLD FEL AZT A GYÖNYÖRŰ ARCOD SKYPRA!!!-mondta Réka szinte kiabálva.
-Rendben azonnal.-nevettem majd felfutottam a szobába majd vissza a kezembe a laptoppal és helyet foglaltam a kanapén,majd bekapcsoltam és Réka már indította a hívást én meg elfogadtam.
-Hol vagy te?-hajolt közelebb,a kanapé támlája kicsit lejjebb nyomódott,Rékának a szemei meg nagyra nyíltak,oldalra néztem.
-Szia.-köszönt Harry,Réka erőtlenül integetett egyet,majd Niall és Liam is odajött az előbb ledobta magát mellém,Réka majdnem ledőlt az ágyról...én is,megértem mit érzett... :D
-Lau ez most komoly vagy PS?-kérdezte.
-Réka annyira de annyira...-fogtam a fejem.
-Mond meg lécci Harrynek hogy mondta hogy "béjszikli"-mondta,Harry felkapta a fejét.
-Harry tudnád mondani hogy Basically?-kérdeztem,Harry kimondta.
-Egy pillanat.-mondta Réka és kisétált a képből szerintem kiment a szobából és ugrált és kiabált két sort majd visszajött.
-Na mi történt?-kérdeztem.
-Nem kötöm az orrodra...úgy is tudod.-nevetett.
-Igazad van.-mondtam.
-De mennem kell mivel vigyáznia kell valakinek a kicsire.-nevetett.
-Sziasztok.-köszönt el.
-Szia.-mondtuk egyszerre majd kiléptem és letettem magam mellé a laptopot.

3 megjegyzés:

  1. Köszi hogy írtál :D <3
    És igyekszem :D
    Egyébként ha van valami észrevételed vagy valami akkor írj mert bármilyen ötlete szívesen fogadok :D

    VálaszTörlés