2012. október 20., szombat

10.rész

10.rész:
Istenem....

Az idegtől és a félelemtől remegve léptem ki a kapun féltem hogy elveszítem Brunót...amit annyira de annyira nem akartam,Harry és Niall mellettem lépkedtek és próbálták bennem tartani a lelket,Louis sétált Harry mellet mögöttünk Liam és Zayn.
-Nyugodj meg.-mondta Harry és bíztatóan rám nézett.
-Én abba belehalok ha őt is elvesztem.-mondtam.
-Őt is?-kérdezte Niall.
-Igen...volt már egy kutyánk Jack aki szilveszterkor elszökött tűvé tettük érte a környéket de az egyik ismerősünk mondta anyáéknak hogy elvitték...amit én nem nagyon hiszek...4 évig volt velünk és eltűnt...annyira de annyira nem szeretném ha Brunoval is ez történne.-mondtam,és megtöröltem a szemem,Niall átölelt.
-Jég hideg vagy.-mondta és lekapta a pulóverét és felém nyújtotta
-Niall nem veszem fel csak egy póló van rajtad.-mondtam,de erősködött és a végén az lett hogy megállt előttem s addig nem engedte hogy menjek amíg fel nem veszem...végül csak felvettem olyan jó volt belebújni mivel meleg volt és olyan Niall illata volt.
-Köszönöm Niall...-mondtam és ránéztem.
-Nincs mit.-mosolygott,látszott a fog szabályzója,én ösztönösen összecsuktam a szám...amíg neki porcelánból vagy miből volt nekem maradt a drótos fémes megoldás.
-Láttam hogy neked is.-mondta és mosolygott,jelenleg nem volt erőm mosolyogni lehajtott fejjel kullogtam...2 órát sétáltunk és eredménytelenül jöttünk haza,leültem a kanapéra.
-Apa?-kérdeztem.
-Kocsival elment körbenézni...-mondta anya két orr fújás között...a csapat fele elment vagy kidőlve feküdtek a kanapén,bementem fel a szobámba és leültem az ágyra és gondolkodtam majd kisebb síró 'roham' lett úrrá rajtam,felhúztam a lábaim átkaroltam a kezemmel és lábaim...majd bő 30 perc sírás és gondolkodás után kisírt szemekkel elaludtam (igen ülve aludt el Lauren :') 8 körül ébredtem de már betakarva és fekve,a fiúk ültek a földön és halkan beszélgettek,felültem és rájuk néztem.
-Mit csináltok itt?Van...van még egy szoba...-mondta.
-Nem baj...figyeltünk rád.-mondta Louis mosolyogva.
-Kö...-mondtam Liam közbeszólt.
-Ez nem kell...ezt magától értetődő.-mondta,a kocsi beállt a parkolóba.
-Feküdj vissza.-mondta Zayn és mosolygott,visszafeküdtem,és becsuktam a szemeim,hallottam ahogy nyílik az ajtó majd valaki ráül az ágyamra,kinyitottam a szemem és meglepődte átöleltem Brunot aki jelenleg agyon nyalogatott.
-Istenem...köszönöm...-mondtam halkan és tovább simogattam és ő meg abba se hagyta a nyalogatást és az ugrálást.
-Én macska párti vagyok de nagyon aranyos a kutyátok.-mondta Harry,Bruno meg leugrott és egyesével szagolta illetve nyalogatta a fiúkat,én mosolyogtam és fellélegeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése